BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

life....love....lie....

life..... kadang2 life tak jadi macam yg kite mahukan...ikut ketentuan nye la...kite hanye merancang plan tp tuhan yg mentukannye decide.....kadang2 kite nak mcm ni tp jadi yg lain...kadang2 kite nak seseorang...n seriously org tu dah mcm dlm gengaman kite je...tp ape boleh kite buat walau mcm mane pun kite berusaha tu mendapatkannya jika itu bukan tuk kite make bukan tuk kite la...love.....4 words yg cukup indah...same erti nye dgn cinta....cinta????ape tu cinta??? subjekti tu...kalu soalan ni kuar tu karangan spm boleh jadi giler time tu gak...ade yg menyintai seseorang sebab sikap seseorang,harta,rupa mcm2...bg aku kalu aku cintak kan seseorang....sebab budi perketi die la tu...tp nak buat cam ne kalu org yg kite suke tu dah berpunye...tp still die ade gak persaan kat aku...bg aku mengetahui die pun mempuyai perasaan kat aku pun kire ok la...tp aku nak jugak memeliki dan dimiliki...mungkin kat luar tu ade la...tp kdang2 in life kite kena idup penuh dgn lie...

4 respon anda:

sabmeera said...

hey kawan.
lepak lahh.ramai lagi insan kat luar sana.perjalanan kau jauh lagi.

cuma ingat satu jela,setiap perkara yg berlaku ade hikmahnya.

Anonymous said...

wah along da maju lahh..
da ad niat nk cintan cintun :)
thumbs up tok ko lahh .

pape pon BUNGE bkn sekuntum laa kt luar tuh.. bersepah lg.. lex je.. nnt ad lah BUNGE tok life ko ;)

faiz aqeel said...

sab:yeah maybe ade hikmah nye
aida:abis takkan ko je yg boleh bercintan-cintun

faiz aqeel said...

sab:yeah maybe ade hikmah nye
aida:abis takkan ko je yg boleh bercintan-cintun